Jul

Jag har alltid ÄÄÄLSKAT julen!! Jag tycker ff att det är fantastiskt härligt att plocka fram julgrejerna och komma i stämning under hela långa december. Men i år kom vi av oss lite. Dels pga att vi var på Hawaii när julgrejerna skulle fram. Så i år kom jag aldrig in i rätt mood...idag kände jag dessutom att va fasen! Vi drar utomlands nästa år=D (detta efter att vi träffat en polare som var till Thailand över jul och nyår...) I nästa sekund kom jag ihåg; jag går ju min sista termin nästa år och kommer förmodligen ha röven full av arbete så där lagom till jul...hmm...Året därpå kanske. Who knows?!

Mayla fick sin gröt idag igen och äntligen har hon fattat att den ska ätas och vara god. Mycket tack vare att hennes stora idol, Manda, matade henne. Då blev gröten fantastiskt rolig!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0