Diet

Mmm, den känns riktigt bra ff och det har ju ändå gått hela TRE dagar!! Nu har jag endast 11 v och 4 dagar kvar=D OMG!! Tiden bara rinner iväg...

Man kan säga att jag har förvandlats till en kaloriprofessorö,för att uttrycka det milt. Jag räknar på ALLT och lägger till, drar bort och mixtrar med recept för att allt ska gå ihop. Kul är det faktiskt. Jag liksom faller ur de gamla gängorna och kommer på nya fiffiga recept.

Just nu sitter jag och stör mig nåt så förbannat på min högra lins! Den har liksom blivit helt suddig så jag ser bara med vänstra ögat och sitter och blundar med det högra. Det kanske är den där intressepilen som du precis sköt iväg som träffade mig i ögat....

Näe, inga fler intressanta historier för idag så godnatt! Nu ska jag skeda min prins<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0