summering av januari

Januari bara svischade förbi! Tjejerna och jag åkte till fjällen med min bror och far. Efter några dagar kom även en polare till farsan dit. Det blev en hel del skidåkning, räkning av kalorier, TV-spel, bastande, myskläder och softning=D

Jag är verkligen urusel på att ta mig in hit och knåpa ner ett par rader. Jag menar, hur svårt kan det vara?? Jag är så kass på det nuförtiden att jag inte ens vågar säga att jag ska bättra mig. Men jag tror att jag kommer bättra mig=P

Igår hade vi den stora tjejen hemma eftersom hon har var lite krasslig. Kräksjukan.... Den lilla skulle ha varit till BVC igår men pga syrrans sjukdom så fick vi ställa in det. Synd...det hade varit intressant att se hur myket hon har växt. Jag tycker nämligen att det syns så tydligt=P Vägde henne här hemma och då vägde hon 7,4 kg. 

Hawaii-resan har jag ju inte heller lagt ut bilder från. Så här kommer en länk till resdagboken!!
www.resdagboken.se/jockeobrudarna

Nedan finns bilder från skidresan samt lite vardagsbilder.

Enjoy!

FJÄLLEN:
Mys med ukki (morfar).

Bus med ukki!



MAyla sov i sin pulka=)

Vi bodde 750 m över havet.

Mer häng med morbror Macke.

Mys!

Cooling på väg till backen

Manda är ute och skidar

Mayla vände sig heeela tiden så att hon hamnade på det kalla golvet!

En dag i spåret.

Det var ganska mycket snö...

Ja, jag var oxå med på resan!





Lillebror slipper vara banrvakt för en stund=P


VARDAG:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0