Möblemanget

Det har jag flyttat runt på nu! Kände för en smärre förändring och har under en längre tid funderat på hur jag skulle vilja möblera om i vårt hem. Ja, hur JAG vill göra om....sen frågar jag Jocke=) Om han vill så verkställs det. Han ville! Jag möblerade runt i vardagsrummet, Mayla låg och lekte på sin filt och Manda dammsög, dansade och kollade på TV. När allt var klart så kom Jocke hem från jobbet. Just in time för att lägga barnen. Jag själv tog en uppfriskande promenad tillsammans med Johanna och Yager (tror att det stavas så....). Jocke var lite febrig när jag kom tillbaka så han sov på soffan och jag kollade en film. Sons of Anarchy sparar vi till imorgon när båda är med. Det är ju SÄSONGSAVSLUTNING!!! Ja, alltså...det är de sista två avsnitten på boxen. Sen måste vi köpa ny.

Mmm, jo...jag sa ju att jag skulle sy den där sittdynan till Maylas stol. Den kommer...imorgon hoppas jag. Jag hann inte idag. I'm a busy woman=) Mammaledig och allt!



En sorts ordning på sladdarna som Någon har fixat...


Min idé av hur sladdar kan ordnas...(man kan göra så här men det är säkert inte rätt...)


Den färdiga versionen.


Nu ska jag lägga en peng i Mandas tandglas och sen krypa ner hos min älskade make=) Ja, visste ni inte det; att det är jag som är tandfén?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0