Ja så här blev det:

Tog en ytterst snabb (20 min) fotosession hemma hos Vickan och Linnea. Här är resultatet!







Nu återstår endast bilder där även vi mammor är med och "avklädda". Hehe...får nog vänta något kilo till=P Men snart! Så inte töserna hinner bli för stora.

Ojojoj...igår fick jag kalla fötter när det kommer till Jockes present. Jag började fundera på om det var värt pengarna eller om jag lagt pengar på något dåligt. Tänk om det bara blir skit av det? Tänk om han inte gillar presenten? Hmm...men sen kollade jag på den flera gånger och bestämde att jooooo! Det kommer bli bra. Tror jag...På lördag smäller det=) Då ska vi även fira Alla Hjärtans Dag. Den presenten är oxå införskaffad. Jäklar i det, vad jag är förberedd!!

Nu ska jag fixa till mig lite. Sen blir det the mall med Vickan och Linnea.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Jaana

Vad söt hon är lilla Mayla! Vilket charmtroll :)

2011-02-10 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0