In the hoods

Är hemma hos mina föräldrar en sväng men åker hem igen på måndag. Jag hade helt tappat suget på att åka upp strax innan dopfesten. Jag skulle kunna påstå att jag var rätt deprimerad faktiskt. Men när morsan kom ner till festen och sa att hon hade tagit ledigt 2 dagar för att vi skulle komma....ja då kände jag mig tvungen att åka. Tur var det för nu är jag piggare=) Ikväll ska det dessutom bli utgång med syrran. DET! Var länge sen. Ny outfit, Captain Morgan och morötter är inhadlat. Mmm...morötter är vad syrran önskade när jag undrade vilka snacks jag skulle köpa med. Hon är inte riktigt som andra barn....

Jocke befinner sig i Mora för imorgon ska han åka sitt livs 2a Vasalopp=) Ni kan följa honom om ni messar VASA ÖS 5253 till 72777. Far ska oxå åka och han tänkte satsa på en helvetiskt bra tid och honom kan ni följa på  VASA ÖS 5929. Han säger att han är i bättre kondis än när han var 30. Vi får väl se, men jag tror honom. Jocke åkte på 11 timmar förra året och far åkte på 7 timmar. Båda ska slå sina tider med stor marginal! Spännande=P

Nu ska jag ner och umgås lite med mina barn innan jag drar till stora lillasyster!! Måste köpa Cola på vägen oxå. Coca Cola alltså...=P

Bilder från dopfesten mm kommer när jag är hemma igen. Jag har lite dåligt med internetkontakt när jag är här uppe. Som ni kanske har märkt...

Trevlig helg!

P.S. Det var busenkelt att sy sittdynan=) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0