Helgen

Den var finemang!! Jag hade ju som sagt planerat en överraskning för min kära man. Han var jättenervös ända till sista stund...ack så han bedrog sig! Skulle jag ha ordnat något att vara nervös för?? Näe, jag hade bokat in oss på en romantisk weekend (en natt) på ett litet hotell på Bjärehalvön. Lugn och ro (trots att en liten krabat var med oss...), god mat och dryck och ett trevligt ställe! Vi var båda lite halvkrassliga och det var synd men överlag var det lyckat=) Jag var positivt överraskad för stället var mycket finare än vad bilderna visade. Manda hade vi bokat in hos Filippa och OJJJ som hon hade sett fram emot det=P Stackaren blev dock lite krasslig under kvällen men det gav med sig.

Mayla njöt av hotellvistelsen!


Jag njöt av vistelsen=P



På söndagkvällen fick jag feber och det ville icke ge sig förrän i förmiddags. Jag som aldrig brukar bli sjuk har nu åkt på två omgångar av ihärdiga bacilusker. Detta inom tre månader. My god...

Igår fick lilla Mayla sin första ordentliga förkylning och feber=( Idag har hon varit helt utslagen och sovit nästan hela dagen. Välling är det enda hon vill ha så det får det bli.

På lördag har Manda kalas och på kvällen ska vi ha en liten dopfest för Mayla. Så om jag vore jag, så skulle jag sätta igång med bakningen!! Men lusten är liksom inte närvarande...=/ Snart är det bråttom dock.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Synd att ni blev lite krassliga...



Får och får... hahaha Jag vet faktiskt inte, men så länge det känns bra är det väl ok. Eller? Ska ju på inskrivning imorrn så får fråga då

2011-02-17 @ 13:13:47
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0