fotografering

Eller ja...försök till fotografering. Det blev ett halvtaskigt försök att ta fina närbilder på lilldamen. Jag ska ge mig i kast med det nästa vecka istället. Då ska även lilla Linnéa få en egen fotosession och sen ska minifjomparna fotograferas tillsammans!=) Det ska bli roligt. Vickan och jag kom dock fram till att Manda nog får finnas på plats om vi ska få någon fokus från modellerna. Hon är ju bådas stora idol och hon kan få dem att le hur lätt som helst!!







Idag åkte mannen iväg på en kortare skidresa för att träna lite inför vasaloppet. Börjar ju bli hög tid nu va! Han kommer hem imorgon igen så det blir inte längre än så. Jag har en plan som är lika vattentätt som en bit toapapper...min plan är att töserna ska komma i säng rätt tidigt. Mayla ska nog funka. Hon gnuggar redan ögonen. Men sen har jag ju en äldre version som är en form av nattuggla och det är här planen kan brista. Men man måste försöka!! Jag har lite catching up to do; Kolla på sons of anarchy. Det känns inte som att min 6-åring kan kolla på det utan att få smärre men av det. Hon är liksom mörkrädd efter att ha tittat på snövit...



Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Otroligt söt är hon iaf =)

2011-02-06 @ 12:47:31
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0