Före och efter

Ja, så här såg det ut igår kväll:




Manda hade lite svårt att käka sina mackor så vi fick göra som på ålderdomshemmen:



Idag när jag kom och hämtade henne på lekis så möttes jag av det här:



På lekis delar de inte maten så som snälla mamma gör hemma så tanden hade trillat ut när hon käkade lunch. Men eftersom den andra framtanden oxå är redo att lämna kalaset så får vi nog fortsätta med delade mackor. Ja, här hemma alltså=P

YES!!! Idag fick jag mina nya linser. Fy fasiken vad skönt det ska bli att slippa brillorna ett tag. Nu har jag haft dem i TRE veckor. Fatta vad man känner sig instängd bakom glasen. Jag kan inte ha solbrillor, de immar igen när man kommer in, min värld blir prickig när det regnar och hela tiden måste jag putsa och feja dem så att jag kan se ut. Blää...men nu är jag räddad=P

Nu ska jag ta upp lillfisen och sen ska vi sy en sittdyna till hennes stol. I Marimekko. Samma som vi andra sitter på. Bild kommer sen, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0