Dieten

Den har jag ju inte uppdaterat er om. My god! Jag har hållt på i 6 veckor nu och har gått ner 3,8 kg. Det går liiiite långsammare än tänkt...men jag tröstar mig med att jag har byggt muskler samtidigt *muskler väger mer än fett...muskler väger mer än fett...muskler väger mer än fett....* Midjemåttet har minskat med hela 7 cm!! Så nu har jag kommit en liten bit på vägen. Det känns ff riktigt bra även om jag för tillfället skulle vilja äta minst en semla och en chokladkaka om dagen. Minst! Men jag gör det inte...jag räknar kalorier. Jag har även bestämt att en dag i veckan får jag ta något gott (utöver tillåten kalorimängd alltså) och en dag i månaden får jag svulla. Om jag vill=)


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Fan va duktig du e!!! Fortsätt kämpa. Snart släpper det, men glöm inte VARIATION. Kroppen vänjer sig lätt...



Tack för kommentaren föresten

2011-02-11 @ 09:17:58
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0