Blockadfundering

Jag har läst, på flera olika ställen, att stress kan medföra dåligt minne. Det kan även hård emotionell belastning leda till. Jag tror att man även tillfälligt kan bli seg i kolan när man har mycket omkring sig.

Ett exempel: Idag är jag helt av banan och det känns som att jag har gått runt med en låda på huvudet och med hjärnan i skötväskan. Ingen fokus, what so ever! Min teori är att jag är hjärntrött efter att ha haft en tokobstinat 6-åring hemma som sög musten ur min hjärna...Rasta henne? Gå ut med henne? Näe, det kunde vi ju inte eftersom hon var magsjuk.

I vanliga fall så hade detta säkert inte påverkat min stackars hjärna något nämnvärt. Men lägg till att jag även går upp och fixar välling en gång/natt samt ger nappen en gång. Jag tror att min hjärna går balansgång för att fungera och när det kommer en liiiiten, liten grej till så blir det blackout.

Jag måste har varit världens trevligaste sällskap idag. Stackars Vickan!! Men jag kan trösta mig med att även hon led av hjärnbrist idag=P Trots detta så har vi spenderat en del tid på IKEA idag och sen blev det lunch hemma hos oss. Imorgon ska här bakas!! Bilder kommer=D 

Jag hoppas att dimman lättar till imorgon...undrar vad som kan återställa ordningen i huvudet? Har ni tips?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0