Yeeaaah

Fasiken vad mitten av min dag sög idag!! Internet funkade inte, jag var så hungrig att jag inte orkade käka (mycket dåligt läge...) och sen tjatade min stackars 6-åring hål i huvudet på mig om att pynta och klä granen. Men nu är granjäkeln pyntad till MAX. Ser ut som en riktig taikongran (fattas bara blinkande belysning) men ungen är nöjd, jag får vara ifred med gott samvete och det luktar jul (gran) här hemma!

Internätet började nyss funka igen, thank god, och jag har varit hos bästaste Tesse på fika. Mycket fin avslutning på dagen. Imorgon ska lilla Mayla få spruta, bli vägd och mätt och jag ska få info om mat för bebbar. Jag ammar ju fullt ff men ska börja med lite gröt nu är det tänkt. Ja, jag ska inte börja käka gröt. Det är Mayla som ska introduceras för det verkliga livet nu. Skönt att se att hon blir större samtidigt som det går fasligt fort. Stort barn;mer frihet till mamma! Litet barn;mer mys till mamma. Jag föredrar det första alternativet. Jag gillar att de växer....

Nu ska jag skeda min make. By the way, jag ska handla julklapp till honom imorgon. Han har nu kommit med ett bättre förslag på julklapp än den förra torrbolleidén. Hah, han fick inte ens skjortor av sin mormor. Så tråkigt var det förslaget=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0