Mörkt...

Cheeses, vad mörkt det är ff!! Mayla och jag väntar på att bege oss ut i det kalla mörka på promenad. Ja, ni läste rätt; Minna är redan vaken, påklädd och har mumsat frulle. Klockan? Den är 8...men se nu inte detta som att jag har genomgått en radikal förändring eller att jag på något sätt accepterar att dottern vaknade kl.7. Det är en tillfällig företeelse helt grundad på tidsomställning. Nästa vecka är vi säkerligen i fas igen och då kommer Mayla vakna 9-9.30 igen. Som vanligt!! (fingers crossed!!)

Julen närmar sig! Jo, det är sant=D Men jag har inte fått tummen ur att julpynta än. Vart är jag på väg?? Jag har nästan alltid varit först med julpyntet. Men det är den här förjordade jetlagen som spelar mig ett spratt, återigen! Jag orkade bara inte igår. Vid kl.16 var jag jag så slut så ögonlocken hängde blytunga över mina blå. I detta läge var jag tvungen att sticka och handla oxå. Jag var som ett fyllo, med en sjukt gnällig 6-åring som skrek att jag var den elakaste som fanns. Lilla Mayla sov och sa därför ingenting. Nu ligger hon och snackar VÄLDIGT högljutt på golvet. Snackat har hon även gjort inatt....HÖGLJUTT!! Hon skriker så att tom Manda, som sover djupare än en björn om vintern, vaknar. Inte ens jag kan sova till detta snack. Men det ska det ju bli ändring på...(fingers crossed!

Snackemoster...
)

Kommentarer
Postat av: becks

Nu ser jag väldiga likheter med Mandis ;) Charmig bild!

2010-12-15 @ 14:21:04
Postat av: Linda

Jag lånar gärna dom båda oavsett pratnivån ;)

2010-12-16 @ 16:28:39
Postat av: sara - mamma till wilda

Så stor hon blivit du =) Och söt är hon.



Här var det tvärtom. Wilda sov längre än vanligt och det har faktiskt hållt i sig. Hoppas det inte gör det för Mayla

2010-12-16 @ 18:15:44
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0