hawai'i in my mind...

Ja, nu har vi varit hemma två dygn. Fy, vad jag saknar Hawaii!! Det är samtidigt ganska skönt att vara hemma och inte bo i en resväska. Jag tror att det beror på att det nalkas jul nu och det hör ju till en av mina favvotider på året. Det är ju bara sååå mysigt!!

Eftersom vi alla gick upp kl.6 imorse så hann Jocke plocka ner allt julpynt från vår otroligt omoderna vind. Så i eftermiddag tänkte jag lulla runt med min jetlagade gröthjärna och pynta inför julen. Ja, det är lite sent men jag har haft bättre saker för mig you know; Hawaii.

Vad ska jag köpa i julklapp till min man?? Han önskar sig något så ofantligt fattigt som skjortor. Va??! Jag tänker inte köpa några skjortor...det kan hans mormor göra.

Nu ska jag klä på min fantastiskt bruna kropp (hehee), plocka upp Mayla och klä hennes söta, bleka kropp. Sen ska Jocke komma med bilen så vi brudar kan åka och shoppa lite. Manda hämtas kl.13 as usual!

Baj.


Maylas dop vid Maunawili falls.


Storasyster Manda döpte lillasyster Mayla.


Mayla med pappa.


Mayla Fiona Li


Amning innan avfärd.


Sunset Beach

Kommentarer
Postat av: Elsa

Åååå vad fina ni är!

2010-12-14 @ 19:20:14
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag döör så fina bilder. Kom tom en lten tår

2010-12-16 @ 18:17:16
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0