GOTT NYTT ÅR!!!

Det önskar jag alla!!

Jäsiken vad jag har varit urusel på att skriva här...jag skyller på frånvaro från hemmet och att jag var illa tvungen att umgås med släkten=) Det är sant....Att datorn var med är en annan femma.

Såå, vad förväntar ni er av 2011?? Jag känner att det bara kan bli bättre=D Tänk, i sommar ska jag springa i slow motion på stranden med jätterunda och fasta bröst, getingmidja och ett hår som inte ligger på sniskan ens efter en hel daaaag på stranden. Visst låter det fantastiskt!!? Klart att det går! Men att springa i slow motion måste jag nog öva på....

Ha en snajsig kväll och håll för guds skull inte igen! Imorgon börjar allt på nytt ;P

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Jag förväntar mig många dejter med dig o barnen hihihihi

2011-01-02 @ 11:59:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0